Поради з обслуговування регулятора

Багато серйозних заняття вимагають від учасників певних грошових вкладень. Не став винятком і дайвінг. Якісне підводне спорядження коштує грошей, тому в перший час на нього доведеться витратитися. Віддавши пристойну суму за професійний комплект, хочеться користуватися ним довго без особливих проблем. А для цього треба забезпечити грамотне і своєчасне обслуговування кожного елемента. У цій статті мова піде про дихальному регуляторі. Справність цієї деталі дуже важлива, оскільки безпосередньо відбивається на довговічності і на рівні безпеки, який забезпечується в процесі занурення.

Перевірка регулятора ґрунтується на декількох принципах:
-регулярність. Обслуговування проводиться як перед процесом занурення, так і після. Пропускати один з етапів неприпустимо;
-виконання всіх рекомендацій професіоналів. У цій статті ви прочитаєте покрокову інструкцію, кожен пункт якої гранично важливий;
-уважність. Підходьте до перевірки пристрою максимально уважно: не відволікайтеся на інші справи і тоді від вас не вислизне жодна деталь.

Якщо навчання дайвінгу – це для вас пройдений етап, повторити особливості обслуговування регулятора не завадить. Як уже зазначено: процес ділиться на два етапи. Про кожен з них розповімо окремо.

Перевірка перед зануренням

Вона відбувається в кілька етапів:
Для початку підключіть регулятор до балона, потім вдихніть з його допомогою кілька разів. Після цього слід повторити процедуру з аварійним дихальним автоматом. Процедура супроводжується перевіркою показань датчика тиску: вони обов’язково повинні бути в нормі.

Далі приділіть увагу шлангам. Ціла поверхня без тріщин і інших ушкоджень – це єдиний відповідний стан. Те ж стосується загубника: дірки, розриви – все це неприпустимо. Елементи з металу необхідно перевірити на якість: в хорошому стані вони не мають жодних слідів корозії.
При наявності захисних чохлів для шлангів їх необхідно зрушити в сторону від редуктора. Це допоможе оглянути приховані ділянки.

Після описаних процедур треба зняти регулятор, поміняти ковпачок, що захищає від пилу, глибоко вдихнути на кожному регуляторі і підтримати вакуум. При цьому справний пристрій випускає ледь помітний струмінь повітря, але в зворотну сторону повітря не йде.

Останній момент: перевірка корпусів дихальних автоматів. Вони повинні бути цілими, без будь-яких ушкоджень.

Перевірка після занурення

Промиваючи пристрій, необхідно тримати під контролем стравлювати клапани дихальних автоматів. Вони не повинні вдавлюватися. Треба простежити і за пилозахисним ковпачком: ідеальне положення для нього – щільне прилягання до конструкції.

Для якісного промивання аварійного апарата цілком підносять під воду. Частину другої ступені промиваються теплим струменем, під час цього вона проходить крізь загубник і виходить крізь випускну мембрану. Також теплою водою миють штуцер, який з’єднує інфлятор низького тиску. При цьому змінна муфта пересувається вперед-назад.

Уважно і регулярно виконуючи всі зазначені дії, ви зможете довгий час зберігати пристрій в належному стані. Але перед тим як відправитися на дайвінг, ми рекомендуємо вам зайвий раз згадати, як доглядати за іншими елементами підводного спорядження.